Promo rančevi sa štampom
Promo rančevi sa štampom spadaju u najpopularniji promotivni materijal već dugi niz godina.
Svaka marketinška strategija potiče od želje za rastom poslovanja i borbom sa jakom konkurencijom, pa ne čudi što svaka kompanija, čak i ako posluje sa ograničenim budžetom, veliku pažnju posvećuje reklami. Ona je neverovatni medij koji utiče na kupce, usmeravajući ih na određene proizvode i usluge.
S obzirom da postoje različiti načini promocije, postavlja se pitanje koji je najjefikasniji. Da li je najbolje rešenje zakup bilborda koji daje vidljivu, ali kratkotrajnu reklamu? Ili je, možda, dovoljna TV reklama?
Bez obzira što svaka donosi izvesni boljitak poslovanju, jedino personalizovani pokloni garantuju efikasnu reklamu sa kojom ćete postići željeni cilj. Međutim i u njihovom izboru treba biti obazriv, jer se trendovi iz godine u godinu menjaju, pa nije redak slučaj da najtraženiji promotivni proizvodi ove godine već u sledećoj padnu sa vrha liste.
Ipak, postoji određeni reklamni materijal koji uspešno opstaje iz sezonu u sezonu, opravdano noseći titulu vanvremnskog. Upravo takav je promotivni ranac.
Zašto je on idealni reklamni materijal za svako poslovanje otkriva vam Kairos Birooprema.
Promo rančevi sa štampom su korisni
Odlazak na trening, u školu, planinarenje, putovanje, šetnju sa malim detetom, samo su neke od situacija u kojima je ranac neophodan. Mada ga sve češće srećemo i u modnoj industriji, kao must have aksesoar u casual outifitu.
Imajući u vidu široku upotrebu, promo rančevi sa štampom su poklon koji vole klijenti, bez obzira na godine starosti i pol, što potvrđuju i statistički podaci. Naime, 8 od 10 korisnika ih redovno koristi najmanje godinu dana, pa svakim nošenjem raste pozitivno mišljenje o vašem brendu. Samim tim i lojalnost tako da čak 88 odsto njih se ponovo odlučuje za saradnju sa vama.
Promo rančevi sa štampom predstavljaju mobilnu reklamu
Promotivni ranac je svojevrsni vid outdoor reklame. Kreće se zajedno sa osobom koja ga nosi, pa može da pređe hiljade i hiljade kilometara tokom svog životnog veka.
Zahvaljujući izuzetnoj mobilnost vašu reklamu na njemu videće veliki broj potencijalnih klijenata. Prema najnovijim istraživanjima 1 od 5 osoba koja je prvi put vidi postaje znatiželjna da sazna više o brendu. Što znači da ranac direktno utiče na povećanje ciljne grupe.
Ujedno, logotip vaše kompanije postaje jasno prepoznatljiv znak, koji se izdvaja iz mase konkurenata, pa svaki put kada ga protrošači ugledaju u prolazu identifikovaće se sa vašom kompanijom. Odnosno, sa proizvodima i uslugama koje nudite, kao i visokim stepenom profesionalizma.
Promo rančevi sa štampom su trajni
Ranac je promotivni materijal koji je kreiran da garantuje višegodišnju upotrebu. Izrađen je od laganog, ali čvrstog, najčešće, vodootornog materijala, pa omogućava bezbedno nošenje stvari, čak i u vremenskim neprilikama. Što vama donosi trajnu reklamu, bez potrebe za dodatnim ulaganjem.
Takođe, promo rančevi sa štampom su laki za održavanje. Zbog vrhunskog kvaliteta reklama na njima je postojana i nakon pranja.
Svakako ne treba zaboraviti i činjenicu da su oni, baš kao i shopping torbe, eco-friendly promotivni materijal, pa njihovim poklanjanjem podižete svest o očuvanju prirode.
Veliki izbor različitih modela ranaca možete pronaći u bogatoj ponudi kompanije Kairos Birooprema.